Enni fogyni. Fogyni mégis sokat enni? Lehetséges?!


Életem eddigi legjobb fogyókúrája 1. rész BF

Még több termék A Pennington-tanulmányban a kutatók hét túlsúlyos férfit és négy túlsúlyos nőt vizsgáltak. Az első négy napban úgy nézett ki az étkezésük, hogy reggel 8-kor, délután 2-kor és enni fogyni 8-kor ettek, majd a következő napokban áttértek a reggel 8, délelőtt 11 és délután 2 órás időintervallumokra.

enni fogyni lassú tartós fogyás

Az ételek úgy lettek összeválogatva, hogy elegendő kalóriát és tápanyagot szolgáltassanak a testsúly fenntartásához. A résztvevőket napi hat alkalommal monitorozták, és teszteket töltettek ki velük a éhségérzetükkel, telítettségükkel, energiaszintjükkel kapcsolatosan.

Megállapították, hogy amikor korábbi időpontra hozták az utolsó étkezést, csökkent az éhségért felelős hormon szintje.

enni fogyni heti egészséges étrend táblázat

Szerintük ez az időpont azért hatékony, mert csökkenti az étvágyat, növeli a teltségérzetet, elmaradnak a falásrohamok, így kevesebb kalória jut a szervezetbe, valamint sokkal hatékonyabb lesz a zsíranyagcsere is. A kutatók szerint a reggeli legyen a legtartalmasabb, ezt két könnyedebb fogás kövesse. Bár nehezen hisszük, hogy bárki délután 2-től másnap reggelig ne éhezzen meg, így ha ezt a kemény szigort valaki nem bírja, este még egy könnyed vacsorát bekaphat, mintsem hogy egész délután éhezzen.

enni fogyni egészséges diéta

A kutatók arra is felhívták a figyelmet, hogy a cirkadián ritmussal összehangolt étkezéseket cukorbetegségben, IR-ben vagy különböző alapbetegségben szenvedők lehetőleg ne alkalmazzák.