Fogyás élelmiszerek. 8 étel, amellyel játék a fogyás


Pörgesd fel az anyagcseréd azokon a napokon is, amikor nincs időd mozogni!

De mitől lesz egy élelmiszer fogyókúrás? Attól, hogy tápláló, azaz ellátja a szervezetet hasznos tápanyagokkal, miközben megfelelő mennyiségben fogyasztva a mértéktartó, súlycsökkentő napi étrendbe jól beleilleszthető. Nézzünk néhány példát! Marhahús Sokan kiiktatják étrendjükből a vörös húst, gondolván, hogy fogyni csak a száraz szárnyasokkal vagy a sovány sertéssel lehet.

Az alábbi varázslatos életek természetes módon égetik a kalóriákat, így az eredmény garantált. Tojás A tojás az egyik legjobb fehérjeforrás. Mind a 9 nélkülözhetetlen aminosav megtalálható benne, amire a szervezetünknek szüksége van.

5 élelmiszer, amelynek a kamrában van a helye a fogyókúra ideje alatt

A különböző kutatások egymás után bizonyítják, hogy azok, akik tojást reggeliznektovább érzik jóllakottnak magukat, ezáltal a nap további szakaszában jelentősen kevesebb kalóriát vesznek magukhoz. A fehérjében gazdag reggeli ugyanis kordában tartja az étvágyat, így a fogyás garantált.

Ezek bár tényleg nagyon egészségesek, viszonylag kevés helyen kaphatóak, az áruk borsos, és nem is igazán tudjuk őket kretívan felhasználni a konyhában. Sokkal egyszerűbb dolgok is eszünkbe juthatnának, ha szuperélelmiszerektől van szó… — na de mégis mik? Máris kiderül! Mit jelent: superfood?

Chia mag A chia magot orvosságként használják Közép- és Dél-Amerikában, de már a világ más részein is felfedezték már, hogy hatékonyan segít megelőzni fogyás élelmiszerek cukorbetegséget, az elhízást, illetve a szív- és érrendszeri betegségeket is. A chia van gyulladáscsökkentő zsírokkalfehérjével és rostokkal.

fogyás élelmiszerek

Már egy teáskanálnyi mennyiségben mg Omega-3 zsírsav, 4,5 g rost és 3 g fehérje rejlik. A tojáshoz hasonlóan sokáig teltségérzetet biztosít, így megelőzhető vele a hízáshoz vezető nassolás.

"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Fahéj A fahéj igazi zsírégető csodaszer: felpörgeti az anyagcserét, gátolja a glükóz felszívódását és segíti az inzulin termelődését, ezáltal kiűzve a cukrot a véráramból. Gyulladáscsökkentő hatása miatt szintén felveszi a harcot az elhízással.

Müzlimix 5 élelmiszer, amelynek a kamrában van a helye a fogyókúra ideje alatt A fogyókúra során érdemes az élelmiszereket otthon átnézned és összeszedni azokat, amelyek az elősegítik a fogyást. A fogyókúra lényege a rostban gazdag, de szénhidrátban szegény étkezés, de semmiképp ne szénhidrát mentes étkezést folytass, mert a szénhidrátra is szüksége van szervezetednek. A fogyás akkor fog beindulni, ha kevesebb kalóriát viszel be a szervezetedbe, mint jelenleg. Érdemes egy étrendet összeállítanod, írd, össze mit szeretnél enni reggelire, ebédre vagy vacsorára, ehhez keress néhány alap receptet, és ezeket kombináld egymással.

A reggeli kávédból ne felejtsd ki ezt a csodás ízű és hatású fűszert! Gyömbér A fahéj mellett a gyömbér a másik nélkülözhetetlen fűszer, ha a fogyás a cél.

Elűzi az éhséget, fokozza a zsírégetést és nagyszerű házi orvosság.

fogyás élelmiszerek

Többek között javasolható gyomorpanaszok, emésztési zavarok, puffadás és hányinger ellen. Igyál meg naponta bögre gyömbérteát, amely egyszerre nyugtatja meg a gyomrod újvári dóri étrend fogyaszt!

További cikkeink a témában

Avokádó Az avokádó azon ritka ételek egyike, amelyek tele vannak egészséges, gyulladáscsökkentő zsírsavakkal, megfelelő mennyiségű fehérjével és sok-sok rosttal. Hihetetlen, de egyetlen avokádó gramm rostot tartalmaz.

fogyás élelmiszerek

Napi fél darab avokádóval sokat tehetsz az egészségedért. Bogyós gyümölcsök Fogyás élelmiszerek bogyós finomságok tele vannak polifenollal, olyan természetes vegyülettel, amely véd a szív- és érrendszeri betegségektől. Főleg áfonyát és epret érdemes rendszeresen fogyasztani.

A polifenolok ráadásul csökkentik a testsúlyt, megakadályozzák a zsírok lerakódását, megszüntetik a testben fellépő gyulladást és védik a bélflórát.

fogyás élelmiszerek

Zöld tea Ha a fogyás és a zsírégetés kerül szóba, nem feledkezhetünk meg a zöld teáról. Növeli az energiát, a benne található polifenolok pedig meggátolják a nyugalmi anyagcsere csökkenését, amely leggyakrabban felelőssé tehető az elhízásért.

fogyás élelmiszerek

Quinoa A gluténmentes quinoa tele van magnéziummal, amely egyensúlyban tartja a vércukorszintet és az energiát. Ha igazán egészséges köretet keresel, akkor nem is találhatnál jobbat, mint az éhségűző quinoát. Fotó: Profimedia — Red Dot.

5 dolog amitől hízol és 5 amivel fogysz!