Gyors zsírvesztés


Talán nem is gondoltad volna, de létezik egy olyan zóna, melyben extra gyorsan ég le rólad a zsír! Ismerd meg a fogyás nagy titkát, és válassz hozzá edzéstervet! Ezeket látta már?

Így zajlik valójában a zsírégetés!

Az anyák megmentőjéről forgat filmet Koltai Lajos: azt is tudni, miről szól majd Biztos sokan próbáltatok már ki különböző módszereket, hogy megszabaduljatok a felesleges kilóktól, vagy egyszerűen feszesebb és formásabb alakot érjetek el. És az is biztos, hogy nagy százalékotok sikertelenül, csalódva hagyta abba terápiáját.

Most megtudhatjátok, mi is az ilyen kudarcoknak az oka.

  1. 10 betonbiztos módszer a gyors zsírégetésre: nem varázslat, tudomány - Fogyókúra | Femina
  2. Hogyan fogyjak le a hasamról

A megfelelő zsírégetés Az elmúlt évtizedekben ugyan rengeteg szélsőséges divatdiéta látott napvilágot, de a valóság nem változott: szervezetünk számára nem az önsanyargató eljárások, hanem a visszafogott táplálkozás és a mérsékelt intenzitású edzés a gyors zsírvesztés módszer.

Így nemcsak elkerülöd az éhezés minden káros hatását, de élvezheted a testmozgás örömeit is.

gyors zsírvesztés fogyjunk közösen

Egyszerű a képlet: a bevitt kalória mennyisége kevesebb kell, hogy legyen, mint amennyit felhasználsz. Mire kell tehát odafigyelni, ha fogyni szeretnél? És persze milyen sportokról is beszélünk? Zsírégető zóna Tény, hogy szervezeted körülbelül 40 perccel a testmozgás megkezdése után kezd el zsírt égetni.

gyors zsírvesztés májkímélő étrend

Addig az izmokban lévő glükózt — szénhidrátot gyors zsírvesztés használod. Ezért az optimális zsírégető edzésnek gyors zsírvesztés egy órán át kell tartania, melynek pedig az úgynevezett zsírégető zónában kell eltelnie.

Kapcsolódó cikkek

Ez az az intenzitás, amin a szervezeted szénhidrátok helyett az elraktározott zsírokat kezdi el égetni. A megfelelő intenzitás betartása legkönnyebben pulzusméréssel érhető el, ezért is hívják az ilyen edzéseket kardioedzéseknek.

gyors zsírvesztés heti 1 kg fogyás mintaétrend

Az ennél alacsonyabb és magasabb intenzitású mozgás kevésbé hatásos. Magasabb fokozatra kapcsolva például tested már nem az annyira gyűlölt zsírból fog táplálkozni, hanem a bűvös 40 perc eltelte után is az izmokban lévő szénhidrátból.

Emellett hamar elfáradsz, így kénytelen vagy abbahagyni az edzést. Végül, de nem utolsó sorban megindul egy zsírraktározó hormon termelése is - ez a hormon nem más, mint a kortizol. Az edzések által bekövetkező kezdeti súlygyarapodásnak nem szabad elvennie a kedvedet, ez ugyanis legtöbbször nem más, mint izomtömegednek a mozgás hatására meginduló növekedése.

gyors zsírvesztés 7 és 17 fogyókúrás italpor vélemények

Ez pedig nem rossz, sőt. Minél több izomzattal rendelkezel, annál jobban megnő szervezeted energiafelhasználása, vagyis annál több zsírt égetsz el egyszerre. Napközben is, nem csak akkor, ha mozogsz.

gyors zsírvesztés grönlandi moszat fogyokura

Étkezés A hiedelemmel ellentétben az edzések után fontos a megfelelő táplálékbevitel. Mivel az edzést követő 2 órában a szervezet nagyobb hatással dolgozza fel a szénhidrátokat, mint máskor, nyugodtan elfogyaszthatsz egy-két szendvicset vagy valami apró rágcsálnivalót.

Ezzel tested regenerációját is gyorsítod, így hamarabb készen állsz majd az újabb megmérettetésre. Az edzés A testmozgást nem csupán mint szükséges rosszat szabad felfogni.

Ezek a leggyorsabb zsírégető módszerek

Kísérletek sora bizonyítja, hogy a mentális felfrissülésben és önbizalmad növelésében is fontos szerepet játszik. És aminek talán a leginkább örülhetsz, hogy a megfelelő intenzitású edzés megindítja a szervezetben a boldogsághormon termelését, aminek hatása több tábla elfogyasztott csokoládéval is felér.

  • Egészséges fogyás kalória
  • Extra gyors zsírégetés - Blikk
  • Így zajlik valójában a zsírégetés! | Well&fit
  • Zsírégetés csodaszerek nélkül: Hogyan történik VALÓJÁBAN?
  • Gyors fogyás vacsora
  • Ezek a leggyorsabb zsírégető módszerek - Gyors zsírégetés
  • Ezek a leggyorsabb zsírégető módszerek | Well&fit
  • Hogyan diétázzak okosan

És ha már kedvet kaptál, milyen mozgást is válassz? Lehet ez a kocogás - szabadban vagy akár futópadon - a biciklizés, a szobakerékpár, a spinning, a nordic walking, a fitnesz vagy a lépcsőző gépek és más edzőtermi kardiogépek használata. Minden olyan mozgás, amit folyamatosan, szervezeted túlzott megerőltetése nélkül egyenletes intenzitáson el tudsz végezni. Ezek mindegyikének heti háromszor egy órai használata a maximális pulzusod százalékán rövid idő alatt látható és hosszantartó eredményhez vezet.

A legfontosabb szempont az, hogy mit eszünk!

Heti 3 vagy 4 alkalom ezen az intenzitáson nemcsak fizikálisan, de mentálisan és szellemileg is óriási meglepetéseket okozhat számodra. És hogy otthon a biciklin tekersz kedvenc műsorod közben, vagy kint a szabadban kocogsz barátaiddal, esetleg az edzőtermi gépekkel próbálkozol?

gyors zsírvesztés 2 hónap alatt 20 kg fogyás

Ez már csak tőled és vérmérsékletedtől függ.