Heti étrend ötletek. Nem vagyok mesterszakács: Heti menü - webszakácskönyv


fogyókúrás por dm

Új köretek: Az ebéd és a vacsora is rostokban gazdagabbá tehető, ha a hagyományos köreteket, mint a burgonya vagy a tészta, rizs, lecseréled rostdúsabb változatokra. Érdemes kipróbálni a barna rizst, a hajdinát, kölest, de akár a teljes kiőrlésű tésztákat is.

fogyókúra férfiaknak

Legyen az egészséges étrend minél változatosabb! Zöldségek köretként: Azzal is sokat tehetsz egészségedért, ha a köret felét valamilyen zöldségféle teszi ki.

zöld kávébab ár

Ez lehet a friss salátáktól, a rakott, sült, párolt zöldségeken át a savanyúságokig bármi. A salátákat feldobhatod egy kevés extra olajos maggal is. Extra rost rakottan, bundázva: A rakott, töltött ételeket a hagyományos rizs helyett készítheted barna rizzsel vagy zabpehellyel.

egy hetes fogyókúra

A rántott ételek bundájába is keverhetsz egy kis korpát, magvakat! A desszerteket is lehetnek rostdúsak: A túrógombóc készítésekor a gríz felét cseréld zabpehelyre, a krémes sütemények helyett pedig válassz inkább gyümölcsös desszerteket.

leghatékonyabb fogyás hasról

Próbáld ki bátran az olyan különleges süteményeket is, amelyek tésztája zöldségeket is tartalmaz. Ilyen például a répatorta, a céklás bownie vagy a sütőtökös pite. Zöldség- és gyümölcslevek: Kedvenc gyümölcsös turmixodat is dúsíthatod egy kis zabpehellyel, kókuszreszelékkel.

Így nem csak heti étrend ötletek gyümölcsökben található cukor felszívódását lassítod, de izgalmasabbá is teheted italodat. Aktuális téma.

fogyás 65 év felett