Étrend futóknak, Ideális étrend futóknak?


Ha valaki legalább heti 3 alkalommal fut legalább kilométer közötti távot, az már megváltozott étrendet, étkezési szokásokat igényelhet.

Táplálkozási tippek kezdő futóknak

Rendszeres sporttevékenység mellett nem szabad drasztikusan diétázni és amúgy semám óriási mennyiségű étel elfogyasztása sem szükséges, mert hiába futunk, a túl magas kalóriabevitel bizony hízáshoz fog vezetni.

A gyorsan felszívódó szénhidrátot tartalmazó banán futás előtt vagy után is jó választás lehet a futóknak Fotó: Shutterstock Nincs szükség eszelős kalóriaszámolgatásra, ám arra ügyelni kell, hogy mikor, milyen minőségű ételeket, milyen arányban fogyasztunk.

c9 diéta ára

Általános szabály, hogy legkésőbb futás előtt két órával érdemes utoljára enni, futás előtt közvetlenül már nagyobb étkezés nem javasolt, maximum fél órával korábban egy banán vagy más gyorsan felszívódó szénhidrát. Ha este futunk, napközben nem szabad éhezni, ügyelni kell arra, hogy a szervezetnek egész elegendő energiája étrend futóknak.

fogyás homeopátiával

Futás után egy órán belül vigyünk be tápanyagban gazdag ételt a szervezetünkbe. Nem kell nekiülni azonban egy púpozott tányér pásztortarhonyának, a mennyiségre és minőségre ilyenkor is figyelni kell!

A rendszeresen és komolyan futók számára nagyon fontos a jó minőségű szénhidrátok fogyasztása.

Fontos, hogy ezek hosszan felszívódóak legyenek, mint például a teljes kiőrlésű termékek, a zabpehely vagy a barna rizs. Az étrend kis mértékben, de tartalmazzon minőségi zsiradékot, például olívaolajat vagy olajos magvakat. Minimálisan ennyire szüksége van a szervezetnek, hiszen vannak olyan vitaminok és tápanyagok, amelyek zsírban oldódóak.

  • A 9 legjobb teljesítményjavító táplálék futóknak | Well&fit
  • 2 hónap alatt 10 kg fogyás gyakori kérdések
  • Köles fogyókúra
  • Ideális étrend futóknak?
  • Írta: Váczy Anikó Egy sikeres verseny mögött sokkal több rejtőzik, mint a kitartó edzések.
  • Ez elég laktató és sok lassan felszívódó szénhidrátot tartalmaz.

A futók étrendjére is igaz, hogy érdemes kerülniük a telített zsírsavban gazdag, úgynevezett üres kalóriákat, mint a chips, az olajban sült ételek, készételek. Rendkívül fontos a megfelelő fehérje fogyasztása is, amely szintén legyen jó minőségű.

derék karcsúsító diéta

Ennek azért van jelentősége, mert a fehérjék elősegítik a szervezet regenerálódását, az izmok épülését. Olyan fehérjéket javasolt választani, amelyek viszonylag zsírszegények.

  • Ideális étrend futóknak | Diéta és Fitnesz
  • Diéta típusok
  • Hogyan lehet fogyni
  • TÁPLÁLKOZÁS "futóknak" | Gyerünk, anyukám!
  • Twitter Pinterest Az igazság az, hogy az étrendek olyanok, mint az edzéstervek.
  • Szöveg: Csanaky Lilla

Tehát jó fehérjeforrás lehet a sovány csirke- vagy pulykahús, időnként a sovány vörös hús is, valamint a hal, a zsírszegény tej, a túró és a hüvelyesek. Amennyiben edzésbe kezdünk, mérjük rendszeres a testsúlyunkat.

3 napos léböjt diéta

Ha fogyni szeretnénk, de a kilók héten belül nem étrend futóknak el lefelé, vegyünk vissza egy kicsit a szénhidrátfogyasztásból.