Hogyan fogyjak le gyorsan 10 kilót. 10 kg fölösleg van rajtam, mit tegyek? – Béres Alexandra válaszol | Well&fit


E- z intenzív fogyás, Nincs életmódváltás fogyókúra nélkül - Alakorvoslás Blog

Ha csak néhány kilót szeretnél leadni, egy gyors léböjt-kúra vagy villámdiéta is segítségedre lehet, azonban, ha célod legalább 10 kiló mínusz, több időre, nagyobb elszántságra, nem utolsósorban pedig egy gondosan összeállított, fokozatos és tartós fogyást biztosító, egészséges és kiegyensúlyozott étrendre lesz szükséged. Csökkentett kalóriatartalmú - naponta körülbelül kalória- ugyanakkor minőségi tápanyagokban, vitaminokban, antioxidánsokban és ásványi anyagokban gazdag étrendünk egyenletes fogyást biztosít - hetente kilótól szabadulhatsz meg, így négy-öt hét alatt akár 10 kilót is ledobhatsz - emellett feltölti szervezeted vitamin- és energia-háztartását, így nemcsak fiatalosabb és frissebb megjelenést kölcsönöz, de immunrendszeredet is megerősíti.

A legjobb, ha az étrendet minden nap kiegészíted legalább 20 perc testmozgással, így vonalaid nemcsak karcsúbbak, de feszesebbek lesznek, és attól sem kell tartanod, hogy gyorsan visszacsúsznak a nehezen leadott kilók. Hogyan kövesd a diétát? Kizárólag minőségi tápanyagokat fogyassz: teljes kiőrlésű péktermékeket és gabonát, szárnyashúst és halat, esszenciális zsírsavakat, például olívaolajat és növényi magvakat, zsírszegény tejtermékeket, illetve rengeteg zöldséget és gyümölcsöt.

Akarsz fogyni 10 kilót 1 hét alatt? Akkor hadd mondjak valamit

Fogyassz minél természetesebb táplálékokat, és messziről kerüld el a mesterséges adalékanyagokat és tartósítószereket tartalmazó élelmiszereket. Ügyelj a megfelelő folyadékfogyasztásra - igyál meg napi fatfix tabletta ,5 liter ásványvizet, teát vagy gyümölcslevet.

Egyszerűbb, mint gondolnád! MME A világhírű dietetikai intézetnél, az amerikai Mayo Clinicnél kifejlesztett fogyókúrás módszer szerint, mindössze három szám köré kell építenünk az életünket: 5, 10, 8 - és akár 10 kilót is fogyhatunk 1 hónap alatt! Ha naponta ötször, azaz minden étkezéshez eszel gyümölcsöt és zöldséget, sok jót tehetsz magaddal. Először is, így biztosan kevesebb hízlaló étel fér beléd. Ráadásul, nem csak a napi szükséges mennyiségű vitamint pótolhatod velük, hanem elegendő rostot is fogyasztatsz ahhoz, hogy felpörögjön az anyagcseréd.

Az étrend követése mellett ne feledkezz meg hogyan fogyjak le gyorsan 10 kilót testmozgásról sem - eddz egy keveset minden nap. Tízórai: alma, dinnye, kivi, ananász vagy mangó, egy pohár zsírszegény joghurt.

Hogyan fogyjak le gyorsan 10 kilót.

Ebéd: egy tál lencseleves, tonhalas szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, zöldségekkel. Uzsonna: egy pohár zsírszegény joghurt.

Május

Vacsora: egy főtt krumpli, párolt zöldségek gombával. Edzés: sétálj vagy kocogj 20 percet. Tízórai: egy kis tál magas rosttartalmú müzli zsírszegény tejjel.

Ebéd: grillezett csirkemell vagy halhús, párolt zöldségek. Uzsonna: egy banán. Vacsora: párolt zöldségek barnarizzsel, salsa- vagy szójaszósszal.

  1. Hogyan fogyjunk le 10 kilónyi zsírt egy hónap alatt edzés nélkül Hogyan fogyjak le gyorsan 10 kilót
  2. E- z intenzív fogyás, Nincs életmódváltás fogyókúra nélkül - Alakorvoslás Blog 10 kiló mínusz 1 hónap alatt?
  3. Dobj le 10 kilót! - Fogyókúra | Femina
  4. Hogyan fogytam le 10 kilót?
  5. Az ivás, mint ismert nagyon fontos a testnek, ivással ledobhatjuk a súlyfelesleget, és a méreganyagoktól is megszabadulunk.
  6. Szeretnék fogyni 10 kilót, de leginkább azt szeretném, ha le tudnék fogyni a hasamról, combjaimról.

Edzés: tekerj biciklin vagy szobakerékpáron legalább percet. Tízórai: gyümölcssaláta bogyósgyümölcsökből, egy kevés mézzel. Ebéd: grillezett csirkemellfilé, spenótos paradicsomsaláta.

Vacsora: egy tál zöldségleves, két szelet teljes kiőrlésű kenyér.

diéták férfiaknak

Edzés: végezz alakformáló gyakorlatokat. Reggeli: egy tányér magas rosttartalmú müzli zsírszegény tejjel, friss gyümölcsök. Tízórai: egy pohár zsírszegény joghurt.

fogyókúra 3 hónap alatt

Ebéd: teljes kiőrlésű tésztasaláta párolt zöldségekkel, borsóval, csirkehús-darabokkal. Uzsonna: tetszőleges gyümölcs.

Tízórai: tetszőleges gyümölcs. Ebéd: grillezett hal- vagy csirkehús barnarizzsel, zöldségsalátával.

eredményes fogyás hasról

Uzsonna: puffasztott gabona- vagy rizsszelet. Vacsora: párolt zöldségek szójaszósszal. Ebéd: grillezett csirkemellfilé zöldséges barnarizzsel.

rostdús étrend

Vacsora: lencse- bab- vagy borsóleves.