Vertikális diéta. A Vertical Diet & Peak Performance 3.0 e-könyv


Alsó vonal A vertikális étrend egy táplálkozási terv, amelyet egy személyi edző készített a hormonok egyensúlyának megteremtése érdekében, miközben orvosolja a táplálkozási hiányosságokat.

dr now diétája

Míg a célpont a sportolók, mások is profitálhatnak ebből a diétából. Sok étkezési tervhez hasonlóan kritikus fontosságú megérteni, hogy a vertikális étrend hogyan és miért működik. Ez lehetőséget nyújt arra, hogy mérlegelje az előnyöket és hátrányokat, és eldöntse, megfelelő-e ez a szénhidrát- és fehérjefókuszú étrend az Ön számára.

A VERTIKáLIS éTREND A SOVáNY IZOMSZERZéS éRDEKéBEN - AZ EGÉSZSÉG -

Hogyan működik a vertikális vertikális diéta A vertikális étrend általános célja életmódváltás étrend. Először arra törekszik, hogy segítsen az embereknek a fogyásban. Miután ezt a célt elérték, az étrend segít átalakítani a zsírt sovány izommá. Az étrend korlátozhatja azokat az ételeket, amelyekből a szervezet tápanyagokat kap, így javíthatja a bél egészségét, fokozhatja az anyagcserét, ösztönözheti a gyógyulást és felépítheti a sovány izmokat.

A vertikális étrend elsődleges ételei A vertikális étrend minden fogyásra gyógyszer az izomgyarapodás maximalizálására és a zsírszövet korlátozására szolgál, ezért a szénhidrátokra és a fehérjékre összpontosít, amelyek a fehér rizsből és a vörös húsból származó kalóriák nagy részét tartalmazzák.

Az előbbiben sok a szénhidrát, emészthető gyorsan és nagy mennyiségben. Ez fontos azoknak a sportolóknak, akiknek az vertikális diéta kell vertikális diéta égetniük.

A VERTIKáLIS éTREND áTTEKINTéSE: ELŐNYöK, HáTRáNYOK éS éTKEZéSI TERV - ALKALMASSÁG -

A vörös hús ösztönzése a baromfihoz vagy a halhoz képest, mivel több fehérje van hús grammonként. A vörös húsban vas, B-vitamin és cink is található, amelyek nélkülözhetetlenek a fogyás 2 hét izmok felépítésében.

A vertikális étrend korlátozásai A vertikális étrend arra is ösztönöz, hogy kerülje a szervezet számára nehezen emészthető ételeket. Ökölszabályként, ha az étel puffadást és gázt okoz, kerülje azt. Ez azt jelenti, hogy nincs hagyma, fokhagyma, brokkoli vagy karfiol. Ezenkívül a barna rizst és a hüvelyeseket nem ajánljuk. Tartalmaznak lektineket, amelyek megzavarhatják a test egyéb tápanyagok felszívódásának könnyűségét.

A vertikális étrend; Csúcsteljesítmény 3

Vannak, akik rizs helyett zabot választanak, de alaposan meg kell főzniük, hogy a szervezet könnyen emészthesse és felszívódhasson. Hogyan kezdjük el a függőleges étrendet A vertikális étrend megfontolásakor az első lépés az, hogy ki kell derítenie a napi kalóriák számát. Azoknak az embereknek, akik sovány izmokat akarnak építeni, meg kell haladniuk ezt a számot - a felesleges kalória fontos az edzések befejezéséhez és az izomépítéshez.

Ezért a test szöveteinek több táplálékra van szükségük. Ki használja a vertikális étrendet?

Minden, amit tudnod kell a vertikális étrendről

Ez a diéta olyan emberek számára kínál lehetőséget, akik több izmot akarnak felvenni, beleértve a vertikális diéta, a testépítőket és az erőemelőket. Ezenkívül a vertikális étrend a fogyást remélő vagy emésztési nehézségekkel küzdő embereket étrend generátor. Azok vertikális diéta emberek, akik dagadtnak érzik magukat, vagy étkezés után küszködnek a gázzal, tüneti enyhülést tapasztalhatnak azáltal, hogy minimalizálják az elfogyasztott ételek körét, és azokra koncentrálnak, amelyek könnyen emészthetők.

Előny: Segítsen az izomnövekedésben A vertikális étrend egyik fő célja az izomépítésre felhasználható kalóriatöbblet biztosítása. Könnyen emészthető ételekkel az egyének gyakrabban étkezhetnek.

Ezenkívül ezek az ételek sok szénhidrátot és tápanyagot tartalmaznak, ami segíti a test zsírégetését, és támogatja a sovány izomszövet növekedését. Előny: Csökkentse az emésztési tüneteket Sok ember rendszeres puffadást, gázképződést és irritábilis bél szindrómát tapasztal. Gyakran ezeket a tüneteket olyan ételek okozzák vagy súlyosbítják, mint a karfiol, a brokkoli, a hüvelyesek és a tejtermékek.

Ezen ételek elkerülésével a visszatérő görcsökkel, hasmenéssel és székrekedéssel szembesülő személyek megkönnyebbülhetnek.

Az olyan étrend, mint a vertikális étrend, különösen vonzó lehet azok vertikális diéta, akik más módszerekkel próbálkoztak a tünetek enyhítésével. Hátrány: Alacsony rosttartalom A vertikális étrend egyik fő hátránya, hogy alacsony a rosttartalma, amely az egészséges szív és az emésztés alapvető tápanyaga, valamint olyan állapotok megelőzése, mint a 2-es típusú cukorbetegség.

narancsbőr ellen étrend

A rost jellemzően a gyümölcsök és zöldségek bőrében található meg, amelyeket a vertikális étrend során nagyrészt elkerülnek. Bárki, aki cukorbetegségben szenved, vagy szívbetegségben szenvedett, el akarja kerülni ezt a diétát. Hátrány: Korlátozott változatosság Vannak, akiknek a vertikális étrendet nehéz betartani, mert az ételek választása annyira korlátozó.

fast burn extreme rendelés

Könnyű megunni, hogy minden nap ugyanazt az ételt fogyasztják. Ez a korlátozott étrend tápanyaghiányhoz is vezethet, ezért mindenkinek, aki fontolgatja az étrendet, alaposan meg kell terveznie az étkezéseket, és egy dietetikussal kell beszélnie arról, hogy mely tápanyagok hiányozhatnak és hogyan lehet a legjobban fogyasztani őket.

  1. Alsó vonal Mi a vertikális étrend?
  2. A vertikális étrend felülvizsgálatának előnyei, hátrányai és étkezési terve
  3. Fenyvesi Zsófia A gyerek nem akar táborba menni, annyira fél a koronavírustól: ez a nyár más lesz, mint a többi Egy friss kutatás szerint a mediterrán diéta nemcsak egészséges, de sportképességeinket is javítja.
  4. Édesburgonya [] Édesburgonya Édesburgonya Az étrend azon a feltételezésen alapul, hogy az emésztőrendszered alkalmazkodik és hatékonyabbá válik Nagyobb mennyiségű más élelmiszert használjon az erő növelése és a visszanyerés javítása érdekében.
  5. Minden, amit tudnod kell a vertikális étrendről

Alsó vonal Végül a vertikális étrend megfelelő lehetőség lehet annak, aki sovány izmokat akar építeni, mivel magas a szénhidrát- és fehérjetartalma. Ugyanakkor az étkezési szokások alapos megtervezésének elmulasztása tápanyaghiányhoz vezethet. Ezért fontos kutatni és megtervezni, mielőtt ilyen étrendet folytatna, és beszéljen orvosával és táplálkozási szakemberével annak biztosítása érdekében, hogy Ön ezt biztonságosan végezhesse.