Hormon alapú diéta


Korábban beszéltem már Nektek arról, hogy hormontípusonként különböző edzésmódszer hatékony, például a zsírégetés szempontjából. A petefészek hormontípusú hölgyek edzése a legösszetettebb.

Hormonális típusok avagy testalkat szerinti tipizálás

Ez azért is érdekes, mert például a babavárás alatt az is petefészek típus lesz, aki egyébként nem az. Nézzük először is meg, hogy mi jellemző alkatilag az ebbe a hormontípusba tartozó hölgyekre.

Ők azok akiknek a felső teste alapból vékonyabb, kevésbé erős, viszont az alsó test, fenék és comb tájékán alapból szélesebb és erős is.

Diéta hormonváltozáskor - Dusa Fanny dietetikus

Egyébként ideális esetben ez a legnőiesebb forma tud lenni. Keskeny derék, szélesebb csípő, a tipikus homokóra.

Viszont ha ez a típus hízik, akkor persze hova fog hízni először?

hogy lehet gyorsan fogyni gyakori kérdések

Persze, hogy oda, ami amúgyis erős már alapból is, fenékre és combra. És miután várandósan ebbe a típusba tartozunk, ezért van az, hogy a terhesség alatt a narancsbőr még fokozottabban előjön, főleg ha nem figyelünk oda a nekünk való táplálkozásra.

Már sokat mondtam, de ismétlés a tudás anyja, ennek a típusnak a következő élelmiszereket kell, illetve érdemes kerülni ahhoz, hogy ideális formában lehessen: — vörös húsok és belsőségek — zsíros tejtermékek Na de térjünk vissza az edzés oldalára.

Náluk kell a legkörültekintőbben eljárni a helyes edzésterv összerakásánál, ugyanis különböző képpen kell edzeni a felső és alsó testet.

fogyás hogyan

Valamint kellő figyelmet kell fordítania a kardió jellegű mozgásra is, mert erősítenie kell a szív és vérkeringési rendszert is. Szóval a felső testet érdemes erősítő hormon alapú diéta edzésekkel dolgoztatni, hisz az a gyengébb láncszem, ezért erősíteni kell. Egyébként ez a típus az, aki nem is nagyon szereti a váll, a hát és a karedzést, mert nem bírja, az nem annyira megy jól, de annál inkább szeret taposni, lépcsőzni, guggolni, persze mert ott erős, és azt bírja. Igen ám, de pont azokat a részeinket kell erősíteni, amelyek gyengék, hogy egyensúlyban legyünk.

Hogyan hat a táplálkozás a hormonrendszer működésére?

Tehát a felső testre mehetnek a súlyzós, izomerősítő gyakorlatok. Ide tartozik a váll elülső, középső, oldalsóa hát izmai mélyhát izmok is, nemcsak a felületes hormon alapú diéta hátizmokkarok bicepsz, tricepsz és nem utolsósorban a törzs izmai a has izmai minden irányból, a gerincmerevítő izomcsoport. A lényeg, hogy erősítő jellegű, izomfejlesztő legyen. És akkor az alsó test. Oda kifejezetten kerülni érdemes a hormon alapú diéta súlyzós gyakorlatokat, mint egyszerű gyors diéta, lábtolás nagy súlyokkal, ugyanis ezekkel csak tovább erősítenénk a már amúgy is eléggé hangsúlyos területet.

Tedd rendbe a hormon háztartásod

Illetve a hőn szeretett taposó gép használata sem ajánlott ennek a típusnak, tudom, pedig imádja, hát igen,nem véletlenül. Ja és a spinning sem a legjobb választás.

  • Étvágycsökkentő módszerek
  • Hormonális típusok avagy testalkat szerinti tipizálás Agyalapi mirigy típus P-piruitary - agyalapi mirigy Az e típusba tartozó egyének arca gyermeki beütésű lehet, fejük a testükhöz képest viszonylag nagy, kezük és lábuk relatíve kisebb.
  • Green coffee hatása
  • PETEFÉSZEK HORMONTÍPUS EDZÉSE - BodyWakes
  • Ha pedig kedvet kaptál nézz szét az oldalon további ajánlatainkért, olvasgasd a cikkeket, vagy tudd meg Te milyen anyagcseretípusba tartozol!
  • 9 kilót adtam le, úgy tűnik, végleg - Dívány

Erre az izomcsoportra ennek a típusnak inkább a saját testsúlyos gyakorlatok, a statikus gyakorlatok amelyeket ki kell tartani, meg kell tartaniilletve az egyensúlyi gyakorlatokat kell előnyben részesíteni. Akár bosu használata, azon állva illetve arra lépve kitörések, vagy valami olyan instabil eszközön állva a guggolás, ahol az egyensúlyt kell keressük.

10 kiló fogyás 1 hét alatt

Ezáltal ugyanis dolgozni kezdenek a mély és tartó izmok, és nem a nagy, felületes izmok fognak tovább erősödni. Az ismétlésszámok is különböző képpen alakulnak.

Hogyan hat a táplálkozás a hormonrendszer működésére? Az egyéni különbözőség abban is megmutatkozik, hogy milyen testalkati adottságokkal rendelkezünk, valamint túlsúly kialakulása esetén mely élelmiszerek azok, melyek az egyes hormontermelő mirigyekre hatást gyakorolva többlet zsírlerakódást eredményeznek a különböző testtájékokon. A megfelelő testalkat kialakításánál — a táplálkozási típusnak megfelelő étkezés betartása mellett - az egyén hormonális sajátosságai is fontos szerepet játszanak.

A felső testnél mehetnek a viszonylag nagy súlyok természetesen mindenki magához és aktuális edzettségi állapotához megfelelően kevesebb ismétlés számmal, tehátmax. Míg az alsó testnél inkább a kevés súly, vagy súly nélkül, magasabb ismétlés szám, 15, 20 vagy akár is.

A kardió jellegű mozgások közül pedig ez a típus inkább válassza az ellipszistrénert, olykor a futás is jól jöhet, de a taposást, a spinninget, a magas emelkedőn való gyaloglást inkább kerülje. Emelkedő nélkül mehet a gyaloglás is.

Amire még figyelni kell, az a pulzuskontroll. Igen ez sem mindegy, hogy az adott típus milyen pulzustartományban edz. Nem csak a táplálkozásnál nem működnek a sablonok, az edzéseknél sem. Itt sem lehet egy sablon edzéstervet ráhúzni mindenkire, mert nem fog működni. Ahhoz, hogy valaki elérje a számára ideális formáját, úgy kell táplálkoznia és úgy kell edzenie, ahogy a genetikai kódja megkívánja.