Diéta után zabálás


Folyadék Miután magadhoz képest sokat ettél fogyókúra fehérjeporral nagyon tele van a gyomrod és akár annyira tele vagy, hogy terhes mamának nézel ki vagy borzasztóan hányingered van, így megértem, ha nem az ivás az, amire a leginkább vágysz, pedig a folyadék diéta után zabálás segít, hogy az étel gördülékenyebben haladjon a beleidben.

Amint képes vagy inni, igyál és hidratáld magad bőségesen! Ha cukrosat ettél, akkor azért, ha sósat, akkor azért. A leghatásosabb a víz, citromos víz vagy gyógynövény tea. Én gyömbér és csalántea keveréket szoktam ilyenkor inni, ami egy kicsit segít a vesémnek.

Talán a folyadék visszajön egy kicsit a torkodba egy kis gyomorsavval, ilyenkor ne ijedj meg, csak öblítsd ki a szádat és igyál rá egy kortyot. Csak annyit igyál, amennyitől még nem hányod el magad lehetőleg. Inkább apránként, általában az első kritikus óra után már javul a helyzet odabenn. Ha lehetőséged van egy kis citromos vizet inni szívószállal, hogy ne marja szét a fogaidataz is segít az emésztésednek.

Hogyan lehet fogyni 5 kg-ot enzim Tuti bevált tipp, hogy ha úgy érzed nagyon sokat ettél, akkor vegyél be az étkezés után azonnal egy-két emésztő enzim tablettát, hogy támogasd a szervezeted abban, hogy könnyebben megbirkózzon az elfogyasztott étellel. Friss levegő Menj ki a levegőre, sétálj egyet de ne kompulzív jelleggel! A friss levegő megnyugtat, ellazít, segíti az anyagcserét és a séta egyrészt eltereli a figyelmed, diéta után zabálás segít lendületet adni az emésztésednek.

Ha nagyon rosszul vagy, akkor persze pihenj, de érdemes kinyitni az ablakot és egy pár percre kimenni a szabadba, ha mást nem is teszel.

Élet a diéta után Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Itt azonban nem feltétlenül áll meg a folyamat, több lehetőség is adott: kihozhatsz egy jobb formát később a jelenlegiből, elkezdhetsz tömegelni, vagy éppen megpróbálhatod az elért fizikumot megtartani.

Moss fogat! Ahhoz, hogy minél hamarabb elfeledkezz arról, hogy mi történt, moss fogat! Az ízek eltüntetése a szádból egy nagy megkönnyebbülést jelent, és segít, hogy a továbblépj rajta és elfelejtsd, hogy mennyit ettél. Magnézium Mivel az elektrolitok könnyen felborulnak ha stresszes vagy, főleg ha az étkezésben is változás következett be, érdemes néhány dolgot pótolni.

20 kg fogyás 3 hónap alatt

A stressz növeli a magnézium igényedet márpedig egy falásroham után mind totál stresszesek vagyunkúgyhogy egy-két tabletta magnézium-citrátot vagy magnézium-oxidot, magnézium-laktát kiegészítőt vagy bármilyen magnézium tablettát, magne b6 is jó érdemes ilyenkor bevenni, az is szokott segíteni, hogy megnyugodj és az anyagcseréd is kicsit felpörögjön.

Már ha a felpörgéshez a sok kaja nem lenne elég.

lábról fogyás

Az is jó ötlet lehet, hogyha főleg fehérje tartalmú ételeket ettél, hogy a vizedbe keversz egy teáskanál természetes sót, mert a fehérjék emésztéséhez jól jön.

Tereld el a figyelmed! Ahelyett, hogy kikeresed google-ban, hogy miben mennyi kalória volt, amit megettél, és elkezdesz kalkulálni, hogy összesen mi mennyi összességében, vagy beütnéd az alkalmazásba egyenként mindazt, ami lecsúszott, inkább tereld el a figyelmed. Beszélgess valakivel, nézz macskás videókat, hallgass zenét és csinálj valamit, próbálj megfeledkezni egy időre magadról, a puffadásról, a telítettségről, a múltról, és tereld el a gondolataidat!

A fogyókúra előtti átvezető napokról

Hidd el, ha nem magaddal foglalkozol ilyenkor, sokkal hamarabb jobban leszel. Egy kis jóga, lazítás nem árt Van néhány jóga póz, ami kimondottan jót tesz a pocakodnak. Ha pedig épp egy falásrohamon vagy túl, egy kis nyújtás, lazítás és kutya-macska póz irdatlan sokat tud dobni a közérzeteden.

Ebben az insta posztomban például négy pózt is találsz, ami a puffadás ellen szuperül hat, bár ha torkig vagy az étellel, akkor a hátadra fekvős, láb hátra lógatós pózt nem javaslom, ha nem akarsz gyomorsavat visszanyelni. Ne hibáztasd magad! Ami történt, megtörtént.

fogyókúrás étrend 1 hétre

Ne kezdj önmarcangolásba, inkább tegyél úgy, mintha mi sem történt volna. Ha másnap úgy teszel, mintha az égvilágon minden a legnagyobb rendben lenne, akkor hamarabb felépülsz az evésből, mintha azt terveznéd, hogyan fogod ledolgozni a kalóriákat. Ne okold magad a történtekért.

Tervezzünk

Egyél, amikor úgy érzed, hogy éhes vagy, és ne hagyj ki másnap étkezéseket! Ha másnap is rendszeresen eszel, akkor az anyagcseréd mozgásban marad és a testedből hamarabb kiürül a ma megevett táplálék. Minél hamarabb elfelejted, ami történt, annál jobban fogod érezni magad.

90 napos diéta után visszahízás

Igen, valószínűleg a tested vizet tart majd vissza néhány napig, valószínűleg puffadni fogsz és esetleg nagyon szomjas leszel, az is lehet, hogy másnap semmi étvágyad nem lesz.

Csak hagyd egy kicsit dolgozni a testedet, hogy tegye a dolgát, minden rendben lesz. Okos ő, tud vigyázni magára, nem kell cseszegetni, hogy emésszen már és nyomja ki az ételt onnan bentről. Ami bement, ki is fog jönni. A legjobb, amit tehetsz, hogy addig is azzal foglalkozol, ami az orrod előtt van, és folytatod az életed, mintha mi sem történt volna. Gondold végig, hogy mi okozta ezt az evést Vajon mi vezérelt arra, hogy megedd, amit ettél? Éhes voltál?

Élet a diéta után

Sokat mozogtál? Féltél korábban enni abból az ételből? Vagy csak stresszeltél, ideges vagy szomorú voltál és ezért ettél? Vagy fogalmad sincs, csak egyszerűen egy pillanatra elveszett a tudatosság?

5 étkezéses étrend

Semmi baj. Tekintsd tanulópénznek. Elemezd egy kicsit az érzéseidet, hogy mit éltél át, mielőtt az ételért nyúltál, hátha többet látsz az egészből. Időnként megesik, hogy elpattan az utolsó húr és nem teljesen józanul cselekszünk. De ettől még ugyanúgy szerethető és értékes emberi lények 5 napos diéta gyakori kérdések, és semmi szükség rá, hogy porig alázzuk magunkat gondolatban.

Fogyókúra tippek #1: Aludd ki magad rendesen!

Légy kedves magadhoz! Úgy beszélj magaddal egy falásroham után, mint ahogy azzal beszélnél, akit a világon legjobban szeretsz. Legközelebb más lesz. Most ez van. Az élet megy tovább.

hay-féle elválasztó diéta

Aludd ki magad! Az alvás áldásos tevékenység, és a diéta után zabálás barátod ilyenkor! Ha sikerül egy pihentető, nyugodt, mély alvást tenned egy falásroham után, másnapra újult erővel kelsz majd fel, mint akit kicseréltek. Az emésztésedre, az idegrendszeredre és a történtek utáni vegyes érzéseidre is mind jótékonyan hat az alvás. Ha veszel be magnéziumot, akkor valószínűleg könnyebben is alszol el.

Az alvás legyen a fontossági lista tetején! Minél jobban alszol, annál hamarabb felépülsz. Mielőtt lehunyod a szemed, képzeld el, diéta után zabálás másnap reggel kipihenten, jókedvűen ébredsz majd fel, és jó érzésekkel kelsz diéta után zabálás az ágyból. Ha el tudod képzelni a fantáziáddal, az már fél siker. Utolsó megjegyzés: Ne próbálj tisztábban étkezni másnap, kevesebbet enni vagy aktívabb és szorgosabb lenni, mert attól nem fogod jobban érezni magad.

Bízd a testedre a munkát, és ne Te akarj mindent jóvátenni. Csak egyél, ahogy általában szoktál, esetleg egyél könnyebb ételeket, ami jól esik. Néhány nap múlva minden visszaáll a régi kerékvágásba, csak türelmesnek és empatikusnak kell lenned. Diéta után zabálás inkább a falásrohammal vagy elfoglalva, annál inkább növeled a kockázatot, hogy a falásroham újból meg fog ismétlődni. Nyiss a világ felé! Mi minden szalad el az orrod előtt, amit az evés miatt eddig észre se vettél? Arra koncentrálj inkább a kalóriák, a súlyod, az alakod és a merő bűntudat helyett.

!Állitás #verseny és diéta!

A tested egy nagyon intelligens rendszer, minden rendben lesz.